onsdag 7 september 2011

tapaskväll och 3 dagar kvar..

Idag var jag och hälsade på i skolan igen, nu när det inte är många dagar kvar tyckte jag det var superskönt att få komma ut ur huset och träffa alla medan jag har chansen, vart så glad då jag fick så många lyckoönskningar från många. Efter skolan åkte i alla fall jag och en kompis och hälsade på våra gamla lärare så jag fick säga hejdå till dem också, jag lovade dem ett besök nästa höst!
 Sedan på kvällen förberedde vi tapas och alla hjälptes åt, sedan kom farmor och farfar, mormor och mamma hit så vi blev nästan hela familjen samlad, det var jättemysigt att sitta och småprata och äta lite godmat! Sedan var det dags att säga hejdå till mormor, det blev en långkram och vi lovade att vi skulle höras nångång snart, det känns så konstigt att man säger hejdå till varandra under för en sån lång tid. Av mamma fick jag ett underbart halsband med en skyddsängel på, jättevackert!! 
I morgon är det dags med massa småförberedningar, jag ska växla pengar och fortsätta packa och förbereda. Allting är fortfarande så overkligt, snart är jag där!

Inga kommentarer: