lördag 3 september 2011

Om en vecka

Om prick en vecka har jag landat i Spanien, fortfarande ganska ofattbart när jag tänker efter.
Idag var vi och handla, köpte bl.a. godis som jag ska ha med mig till Spanien, tänkte att det kan vara en rolig sak att bjuda på och så kommer jag sakna svenskt lösgodis! Vi inhandlade även lite saker inför torsdag då vi ska äta tapas med släkten som en slags avskedsgrejj, sedan på fredagen är det dags för dem sista hejdåna till mina kära vänner och resten av familjen.
  utbytesstudent.se är en sån toppensida som verkligen har hjälpt mig från början med alla möjliga funderingar, nu tycker jag det är så skönt att kunna gå in på forumet och läsa om erfarenheter och funderingar från andra utbytesstudenter som är i samma läge som mig.

Kändes som det var igår jag skickade in min ansökan och nu har den senaste tiden gått så himla fort, nu är det min sista veckan i Sverige innan jag nästa lördag befinner mig i Córdoba!


Visa större karta

Inga kommentarer: