lördag 10 september 2011

i spanien!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jag har massvis att beratta men just nu vill jag bara tala om att idag har varit obeskrivlig!! Jag flog till Malaga, tog taget fran flygplatsen till tagstationen, kopte en biljett, akte tag till Cordoba dar min underbara vardfamilj vantade med svenska och spanska flaggan viftande i skyn. Alla detaljer ska ni fa, idag har det blivit mest engelska med lite spanska har och dar, det ar inte mycket jag forstar men dem har sant talamod sa att det ar fantastiskt! JAG AR FAKTISKT I SPANIEN NU! Det ar supervarmt ute och Spanien som jag har sett ar jattevackert, nu ska jag snart krypa ner och sova, ska bara lasa igenom klassboken en gang. Puss och kram pa er alla dar hemma!

1 kommentar:

Hanna & Sofia sa...

ÅÅ vad bra att du trivs! Hur är din värdfamilj då? Saknar dig redan<3 PUSS