tisdag 27 september 2011

skyypning och läxor

Idag har jag officiellt blivit förkyld antar jag, även fast det svider att erkänna det. Idag hade jag inte filosofi på morgonen så jag började 9,30 vilket var superskönt, behövde timmarna att sova. Ett par tjejjer idag var supergulliga och kom fram och presenterade sig och tyckte det var jättekul att försöka prata lite spanska och engelska med svenskan, de var verkligen jättesnälla.. jag har lektion med dem i morgon tror jag. Jag har fått läxor av lengua läraren idag och jag ska skriva en text om Sverige på spanska den här veckan och sen så har jag massa glosor också, tycker att det är skönt att få komma igång lite. Jag trodde jag skulle få böckerna idag men det vart inte så, men jag hoppas jag får dem den här veckan. Sen på eftermiddagen har det blivit ett tag på skype, chattade med Hanna och Kärsti vilket var superdupertrevligt!! Saknar alla så. Nu ska jag försöka plugga lite och förhoppningsvis kan jag idag eller i morgon gå ut och ta en promenad och ta maaassa kort eftersom jag verkar vara dålig på det haha.

Inga kommentarer: