fredag 23 september 2011

basketlivet

Uppe på terrasen, liite kär i utsikten :)
dagarna fortsätter och nu har jag från och med i morgon varit här i två veckor. Jag har börjat spelat basket!!!! Helt otroligt haha, det är kul.. jag förstår inte så mycket än men det är jättekul när coachen säger åt nån av flickorna i laget att försöka förklara nått för mig, det går inte så bra för dem. Det är ett yngre lag men det är jättekul ändå, jag tror det kommer bli bra för mig... få sporta lite ;) Jag tränar tre gånger i veckan i två timmar och senare om jag vill finns det en möjlighet för mig att träna fem dagar. I morgon ska jag iväg och prova matchstället och andra träningskläder jag behöver köpa. Haha idag vart det världens miss!! Jag gick ut på en promenad för att jag behövde köpa lite kläder och sen när jag kom tillbaks skulle det bli lagamot för mig att byta om och lite smått göra sig i ordning för träningen, det är då jag kommer ihåg att alla mina träningskläder var i tvätten haha, jag fick springa till en storbutik som ligger i centrum rycka tag i det första shortsen och tshirsten jag kunde hitta, byta om och sen var det bokstavligen talat bara att springa till träninggen, jag smsade coachen och sa att jag skulle komma lite sent och när jag dök upp där fem minuter försent var jag laaagomt svettig och trevlig haha, åhhh vilka dagar jag har! Väl hemma är jag lagomt drött och seeg, känns så skönt att bara få byta om till pyjamas och andas lite. Syskonen är ute ikväll men ja, jag ska ta det lugnt jag.

Inga kommentarer: