fredag 9 september 2011

I MORGON ÅKER JAG!

Vaknade precis och det första jag insåg var att det här är sista dagen!!!! I morgon vid den här tiden är jag och min familj påväg ner till flygplatsen, flyget går kl. 11:05. Idag känns det som att det är hundraelva saker som jag behöver göra, låt mig säga så här... jag har inte packat klart direkt, jag ska dela upp allt mellan väskorna och dubbel och trippelkolla att jag har tagit med mig allt, så det är inte sååå mycket kvar att göra. Sen ska jag säga hejdå till mina vänner, ska svänga förbi klassen vid 14-15 tiden på deras naturkunskapslektion. Sen har vi lite saker som måste inhandlas och förberedas. Vi ska åka härifrån senast halv 6 i morgon bitti så vi vill få klart allt idag så vi bara kan åka i morgon, mina underbara vänner sa att dem skulle komma förbi på morgon och säga hejdå... dem är ju för underbara!! Sen är det dags för nya äventyr, nytt land, nytt språk, nytt allt!

Inga kommentarer: