torsdag 6 oktober 2011

träning

Från promenaden i söndags

Kom nyss hem från träningen, det var jättekul! Det känns som att idag var en bra träning och jag kände mig lite mer delaktig vilket var skönt. För nån dag sen kollade jag och en av systrarna tillsammans på high school musical! Åhh vilka minnen haha, jag är stolt över mig själv för jag förstod filmen ganska bra men det kan ju också ha att göra med att jag har sett filmen hundra gånger, fortfarande stolt. I morgon ska vi på en middag vilket ska bli intressant jag lovar att berätta vad det handlade om. Jag fick lov att förklara för min tränare idag att jag behövde gå tidigare i morgon så det blev en fin blandning av spanska och engelska men jag tror jag gjorde mig förstådd.

Sen i morgon eller ja, i helgen hoppas jag i alla fall på att utforska lite mer butiker och områden här, jag har fått utskällning för att jag har köpt för mycket av mina grejjer här på hm.. vilket jag förstår, lovar att skärpa mig mamma!

Sen är jag extremt taggad för madrid och sverigebesök i november! Min kära far kommer med delar av familjen, så nu ska jag plugga på ordentligt för att vara den bästa guiden någonsin.

MVH
Puli, Lola, Boli, Laboli, Labolina y la sueca ;)

Inga kommentarer: