onsdag 12 oktober 2011

Fiesta

Idag är alla i Spanien ledig för att det är röddag. Familjen är just nu i kyrkan men jag valde att stanna hemma och ta det lugnt, snart kommer dem och hämtar upp mig så ska vi åka och hälsa på en i deras familj som precis har fått en bebis, jättesöt!! Nu tycker jag att det blev jobbigt att telefonen ringde och jag är hemma själv just nu (familjen är i kyrkan)... jag tänker INTE svara. Läskigt.
  Igår fick jag prata med mamma och pappa som båda berättade hur kallt det började bli, ingenting jag märker av här hehe, jag klagar inte. Just nu chattar jag med Elin som också pluggar här i Spanien, kul att ha nån att disskutera alla härligheter om att vara utbytesstudent!
 Jag har även byggt upp en dålig chokladvana och itunesshopping men det är ju smällar man får ta. Sen kan jag inte heller rå för att jag inte vill släppa min bok just nu som är superspännande!

Inga kommentarer: