lördag 15 oktober 2011

Gårdagen

Det är här jag har mina basketträningar
Igår var jag ju som sagt ledig från skolan för att jag och mamman skulle på utflykt vi åkte hit, det var jättejättehäftigt! Tyckte det var superspännande med all historia som fanns däromkring och att det var så mycket som var kvar och så mycket man visste om den tiden. Dock så är jag så dum så kvällen innan hade jag bytt inställning så att min kamera filmade istället för att ta kort och jag kunde inte lyckas ändra tillbaka det så det ända jag har från utflykten är korta filmklipp därifrån, jaja.. jag tänker då åka tillbaka dit fler gånger i alla fall. Önska bara att jag hittade resetknappen liiite tidigare och inte den kvällen, då vare ju lite sent. När vi var där var det massor med amerikaner där, jag tyckte det var så kul så jag var nog tyvärr lite för koncentrerad på det under tiden.

Sen igår kväll hade jag basketträning. Det finns två lag som tränar samtidigt cadette och infantil (jag tillhör cadette), men när jag kom igår så började dem kolla på varandra och undra ifall cadette tränade på fredagar, men fattade jag rätt så var inte fredagsträningarna obligatoriska, men jag vill ju träna i alla fall. Det var nån mer tjej från mitt lag där också. Sen förklarade en av tränarna för mig att juniorlaget, ett störrelag som spelar i en högre liga behöver flera spelare så jag förstog inte riktigt, men jag ska i alla fall ta en kopia på mitt idkort och ta en kort och ta med mig till nästa träning. Jag förstod inte riktigt. Sen så vare nå tok mellan en tränare och laget, tränaren samlade ihop laget och började prata, jag förstod inte vad det handlade om men jag tror nått va på tok för tjejjerna i andra laget verkade inte vara så glada. Jag känner att jag håller mig utanför.

Efter träningen var jag så trött så jag gjorde vad jag kunde för att hålla mig uppe lika länge som åttaåringen i alla fall hehe, så fort hon gick och la sig gjorde jag i ordning mig för att sova och gick och la mig tjugo i tolv eller vad klockan nu vart.

Nu ska jag skriva rent en läxa som jag måste göra, efter det vill jag ut och gå lite. Skriver mer sen!

Inga kommentarer: