söndag 16 oktober 2011

salsa och pizza

Igår var vi hemma själva alla barnen, så vi åt pizza och efteråt gick alla ut för att kolla när största systern dansade salsa, det var jättehäftigt. Det var jättekul för alla sprang runt och gjorde iordning sig och en av systrarna bestämde min klänning och den andra plattade mitt år, sen vid kl.23 åkte vi iväg. Där var det massa folk som jag kände igen från salsalektionen jag gick på och gången innan jag var med ut. Jag följde med minsta systern tillbaka klockan 1, lillasystern mådde inge bra men mår bättre idag i allafall. I morgon var det dags för skola igen, idag om jag får möjlighet ska jag ner och träna basket lite, annars kanske det blir en eftermiddagspromenad!
   Igår lyckades jag gå till en butik och förklara att jag ville ha en fotokopia av mitt idkort, lite stolt över mig själv även fast det inte är det svåraste att säga kanske. Sen skulle jag köpa en väska på hm men då krånglade kortet, men som tur var var det en jättesnäll tjej bakom mig i kön som kunde prata engelska och förklarade för mig och hjälpte.
  Pappa, jag hittade tuc!! Inte rätt smak men nu vet jag att dem finns, jag ska leta vidare haha.

1 kommentar:

Anonym sa...

tuc tuc :)