torsdag 13 oktober 2011

Dagens basketträning

Innan träningen :)
var intressant, haha. Idag var ett sånt där tillfälle där laget satt och pratade och skrattade på ett sånt där härligt spanskt sätt och jag satt där och log och såg glad ut och fattade ingenting, sånt som händer. Vi spelade match mot andra tjejlaget, spelsystemet ser lite annorlunda ut men jag börjar lära mig lite smått. Men jag vill lära mig fraserna och alla ord på spanska så snart som möjligt så jag har nån chans, men det är jättekul i alla fall. Sen fick jag prata med min kära mormor på vägen hem från träningen i telefon, superglad vart jag! Idag har det varit 38 grader i solen på eftermiddagen, supervarmt! I morgon ska jag och mamman ta en utflykt på morgonen, så jag ska vara ledig från skolan :) berättar mer i morgon! MIDDAG NU!

Inga kommentarer: