onsdag 30 november 2011

Nu laddas chicago

Igår kväll mötte jag upp pappa, Camilla och min lillebror Grim, det kändes så overkligt och jag har nästan svårt att fatta fortfarande att dem är här. Vi virrade runt och körde vilse fram till lägenheten men sen löste sig allt och jag stannade med dem fram till midnatt och traskade hem.

Marabooou chooklaaaad
Idag har jag gått i skolan fram till lunch, tänkte skulle få chansen att plugga liiite mer och om jag ska va ärlig så ville jag gå för det är riktigt kul. Sån jag är. Visade sig att vi hade en stor mässa i kyrkan bredvid i dag så kvart i 12 gick vi dit och hela kyrkan var fullsatt av eleverna från skolan. Sen mötte jag upp pappa och dem utanför kyrkan på torget, en efter en kom tjejjerna från klassen och tillslut stog det en hel cirkel runt min treåriga lillebror. Han var då jättepopulär och alla höll på att säga hur söt han var. Sen sprang jag in och hämtade mina saker och resten av dagen har jag spenderat med dem. Nu till kvällen ska vi till moskén och lite platser här i närheten, sen på kvällen ska vi ladda upp med tapas och chicagokväll .. this will be a good night.

Inga kommentarer: