torsdag 17 november 2011

Äntligen.

På något sätt har jag äntligen kommit in i allt mer och den här gången känns det som att jag kan säga det med ärlighet. Varje dag den här veckan i skolan har varit jättekul och jag har hittat tjejjer som jag kan vara med och dem alla är jättesnälla! Jag tror det är enklare nu för när jag kan prata mer spanska, det har börjat släppa. Det tog två månader, under dessa två månader har jag hunnit lärt mig otroligt mycket och på så vis känns det som att jag äntligen kan ha roligt. Jag vet att jag kommer ha massa dåliga dagar, men den här veckan är en vecka jag kommer komma ihåg. Det har varit massvis med stunder då vi har skrattat, stunder då lärarna har frågat mig nånting inför hela klassen som alla vänder huvudet åt mitt håll och jag förstår ingenting, gången jag fick stå framför hela klassen och gå igenom ordfråd på spanska, massvis med stunder som har varit riktigt härliga. Trodde aldrig jag skulle vara besviken över att det är fredag i morgon redan haha, det är väll så det blir när man trivs nånstans. Jag får väll se det det sättet att Madrid och Sverigebesöket närmar sig med stormsteg.

Inga kommentarer: