tisdag 29 november 2011

Madrid, Sverigebesök, Malaga.. .mycket som händer

Madrid var ett äventyr på mer en ett sätt. Snart ska jag ge en fullständig madrid rapport men det var en riktig skön helg som det kändes som att jag behövde med dem andra svenskarna, kunna prata erfarenheter och bara vara liksom. På söndagen strosade jag runt där på gatorna i madrid med kartan i ena handen och resväskan i andra. Man kände sig lagomt självständig och härlig haha.

Nu är det bara nån timme kvar tills jag ska möta upp pappa och dem vid en plats som heter Puerta de Sevilla, närmsta och lättaste stället jag kunde komma på här i Córdoba, så drar vi mot Malaga på söndag morgon och jag stannar där tills måndag kväll eftersom dem åker med flyget tillbaka tidigt på tisdag morgon. Vi har inte riktigt bestämt fullt ut vad vi ska göra i veckan, men det känns i alla fall som det kommer bli en toppenvecka!!!!

Inga kommentarer: