torsdag 3 november 2011

Bonjour j'mappelle Labolina

Älskar franska på spanska, hela situationen är ju så bisarr så att man nästan blir glad! Sen älskar jag när jag insåg iförregår att jag hade gått till fel klassrum och fel lektion och jag insåg det inte förens tio minuter in i lektionen, kändes sååå bra, not. Jag satt där och tänkte, men jag brukar ju inte ha franska med primeros.. då insåg jag att jag hade gått till ciencias klassrum när jag skulle ha gått till sociales. Jaja.

Pappa jag är sååååå nära att få spela piano! Jag har hittat ett område idag som har ett musikkonservatorium och i närheten finns det flera musikaffärer, klart kommer siestan ivägen så när jag var där så var butikerna stängda, men i morgon ska jag gå dit till rätt tid. Jag såg det fanns ett piano i närheten! Måste bara fråga lite snällt nu :) Sen verkar skolan jättefin också.

Inga kommentarer: