lördag 12 november 2011

Fantastisk dag!

I morse gick jag ut klockan 11 från huset och var inte tillbaka förens efter 16. Jag har besökt jättemånga platser och haft det toppen! Vart inne i moskén vilket var bland det mäktigaste jag varit med om, snacka om häftigt. Vart på konstmuseum och tittat på fantastiska målningar och skulpturer. Nu såg jag på en hemsida att det är en pianokonsert på ett konservartorium, funderar på om jag ska ta mig dit.. se om jag vågar gå in haha. Jag vet att hela dagen har jag varit själv och jag struntar i om det verkar konstigt för jag har haft det jättetrevligt. Det känns ändå som att vissa saker ska man göra själv och det behöver inte vara ett måste att vara med andra för att uppleva kulturen eller lära sig nya saker.. idag har jag varit med om mycket och sett massa historia. Det har varit jättekul!



Känd målning av Rafael Romero Barros

Inga kommentarer: