lördag 3 mars 2012

Underbara träningar, match och springrunda nummer 2.

Åh vilken härlig träning det var i fredags! Det var en sån där träning där ingen egentligen ville gå hem, vi jobbade på bra och skrattade och hade kul när det passade. Vi jobbade massa 1 mot 1 matcher och jag teamade ihop mig med en tjej som är superdupersnäll. 12 år är hon och huuundra gånger smartare och duktigare än jag, hon hjälpte mig jättemycket och vi har så himla kul! Sen på slutet sa hon det till mig, du och jag gör ett bra team.. så rätt hon har! Gud vad jag kommer sakna mitt lag, riktigt underbara tjejjer! När jag först kom hem från skolan på eftermiddagen så loggade jag in och såg att min tränare hade skrivit kvällen innan att vi hade samling kvart över 4 för en match, jag hade ingen chans att komma i tid! Men jag skrev på chatten till min tränare, och hon sa att jag inte behövde oroa mig och att jag kunde komma till träningen som vi hade efter matchen. Mitt lag vann i alla fall sin match!


  Sen i morse hade dem match, vi tränar tillsammans men hör officiellt till två olika lag.. med mitt lag kom och kollade på deras match i morse, dem förlorade men jobbade på bra.

Sen idag har familjen varit på dop, dem frågade om jag ville följa med.. men eftersom jag hade matchen och planer så frågade jag om jag fick stanna hemma och det var absolut inga problem. De har fortfarande inte kommit hem, men klockan 21 ska jag ut och springa igen med min vän.. hon påminde mig ganska fint att komma ihåg medicinen haha, se hur det ska gå! Jag hoppas inte jag får ont i foten i alla fall, ska se om jag lyckas få mina riktiga löpskor nerskickade.. kan inte fortsätta så här. Lite nervös .. men det här ska väll gå bra :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hi guys. I really enyoy this page however since I cant understand Swedish I would really enyoy if you could translate this page into english or any other language. Thank you for your understanding.