måndag 12 mars 2012

dåliga vanor

Tror jag börjar skapa mig dåliga vanor av att befinna mig mer på biblioteket här än vad jag någonsin har varit i Sverige.. det här kan bli intressant när jag kommer tillbaka. Nu är det måndag, bara i dag och i morrn kvar av provveckan.. skulle gissa på att mina kära vänner sitter och gör filosofi prov för tillfället. Jag ska bege mig dit vid 12 för att göra engelska prov klockan 13. Sen i morgon är det prov i lengua, verben i konjuktivform, sen har jag mitt arbete i litteratur som jag måste se till att börja med också. Låt oss säga att jag har mina saker att göra hehe.

I går åt vid migas till lunch, sååå goott. Det är en intressant måltid som främst är gjord av bröd, den går lätt på top 10 listen haha! Tror hela familjen repeterade två stora tallrikar.

1 kommentar:

Mamma sa...

Glöm inte samla på dig så mycket recept som det bara går!! :o)
*kramar om*