fredag 9 mars 2012

otra vez

Så här är jag igen, biblioteket vid morgontimmarna. Måste säga att jag är imponerad över vissa människor, biblioteket öppnar klockan 9, jag kom in 9:07.. det var redan folk inne! Men jag lyckades hitta mig en plats här i hörnet och här är jag igen. I dag klockan ett är det dags för historieprovet, jag har inte bestämt mig om jag ska gå dit till klockan 12 för att vara med på hora de estudios eller om jag stannar kvar här ett tag till, tror jag stannar. Sen efter provet är det bara att springa hem för idag har jag träning klockan 16! Vi ska bara ha teknikträning en timme idag och sen i morgon har vi match igen.

Vill inte tänka på min födelsedag nästa vecka haha. Två saker var jag nervös över innan jag åkte: jullovet och födelsedagen, hade jag varit hemma vet jag ju hur jag hade firat men här har jag fortfarande ingen aning om vad jag ska göra hehe.. blir det dåligt så får jag väll vänta med firandet tills jag kommer hem till Sverige. Men det löser sig säkert! :)

Inga kommentarer: