lördag 10 mars 2012

cambio de planes y otro partido

Igår var det lite ändring i planerna haha. Jag var drött efter träningen jag hade haft tidigare på eftermiddagen och hade satt på mig pyjamasen för att gå och lägga mig vid elva. Tidigare på eftermiddagen hade jag skickat ett meddelande till en kompis för att fråga hur det hade gått för henne med alla prov, men när hon inte svarade så tänkte jag att hon var väll upptagen eller nå liknande. Men när jag kom hem från en liten kvällspromenad hade jag fått svar från henne och att proven hade gått bra och allt, vi chattade på en stund och mot slutet frågade hon mig om jag ville komma över och äta middag med hon och hennes vänner. Så jag bytte om från pyjamas till kläderna och gick över till henne, sen vid 2 var jag hemma igen haha. Systern säger att jag börjar vänja mig vid spanska livet.

I dag vann vi matchen!! Vilket sätter oss i bra ledning i ligan, får se om vi spelar något nästa helg, skulle gissa på det. Sen var jag i starkt behov av en siesta och sov fiint fram tills 17 nånting då jag begav mig till la judería.. ska jag vara ärlig så känner jag för att gå ut och springfa haha, men jag lär nog hålla mig i huset nånting.. i morgon får det bli en runda.

Inga kommentarer: