onsdag 1 februari 2012

Engelskaläxa..

trodde aldrig jag skulle sitta och göra läxor kvart i elva, inte trodde jag heller att det skulle vara en engelskaläxa som jag nte förstår mig på. Har gjort halva, vilket antagligen allt är fel.. så jag får väll hålla tummarrna att hon inte frågar mig någon av dem jag inte har svarat på, i så fall får jag väll spela dum. I tisdags hade vi högmässa i skolan klassen. Det var dedikerad till en tjejs farmor som hade gått bort tidigare i veckan, det var en fin mässa där klassen bad om att deras ansträngningar skulle ge mödan inför alla prov, att alla skulle lyckas väl och att allas familjer skulle hålla sig friska. Jag var fortfarande lika förvirrad eftersom jag inte vet alla delar i mässan, men jag hänger med så gott jag kan.. jag är glad att jag får vara med och lära mig. Förövrigt så går tiden på snabbt, det händer inte sådär jättemycket. Februari redan, det är helt omöjligt att tro att jag snart har varit här 6 månader, nästa månad fyller jag 18! 3 månader kvar till pappa och alla kommer! Bara 4 månader kvar tills jag åker hem!
Nejj.. nu tänker jag gå och lägga mig. I morgon löser jag detta! BUENOS NOCHES!

Inga kommentarer: