måndag 27 februari 2012

astmafall och segunda república

Idag är alla barn i Andalucía ledig från skolan, i morgon är día de andalucía och då blir det klämdag och ledigheter, dock så närmar sig provveckan med stormsteg så dem flesta ockuperar sig i biblioteket.
Bild tagen från pluggandet på Starbucks i Madrid.. goodtimes.
Igår var jag ute och sprang med min kompis för första gången, ni tror inte att jag glömde medicinen? å att jag fick svårt att andas? Sjääääälvklart. Så vi var uppe på landet och jag skrämde slaget på henne men det gick bra och vi kunde fortsätta, vi sprang in på sjukhuset för att jag skulle kunna dricka vatten och lugna ner mej och tillslut fortsatte vi. Tillslut kunde vi skratta åt det. Vi halv 11 på kvällen var jag hemma igen, vi gjorde planer för att plugga tillsammans i dag på eftermiddagen men när jag vaknade i morse hade hon skrivit till mig på washupp och frågat om jag inte ville komma med henne nu på morgonen, så vi har pluggat tillsammans sen i morse och i eftermiddag fortsätts det.

Nu har dem andra lagt massa bilder som vi tog i fredags på facebook och liknande, och självklart ser jag ut som gud vet vad på alla bilder, och då menar jag alla. Fast det är nog bara att släppa det, jag bjuder väll på dubbelhakan och halvstängda ögon.

Inga kommentarer: