lördag 4 februari 2012

sjukbläblää

Eller okej nu är jag frisk, nästan i alla fall haha! Jag gick hem från skolan i torsdag för jag mådde dåligt, troligtvis hade jag feber och var sängliggandes hela dagen. Det var så gulligt när jag på kvällen gick in och såg att jag hade fått meddelande från en av mina kompisar som hade hört att jag var dålig, hon skrev att hon hade saknat mig under dagen och hoppades att jag skulle bli bättre snart. Meningen var att jag skulle gå till skolan på fredagen, men när jag klev upp 07:25 med dunkande huvud så sa mamman att jag kunde gå och lägga mig igen, så fredagen fortsattes sängliggandes. I dag hoppas jag att jag kan gå och köpa mig en ny jacka som jag har hitta (billig pappa!), det är så att jag har tappat bort min andra .. opps. Sen ska jag skriva ut några papper också, det är så att det börjar bli dags för mig att välja inför tvåan! Tänka sig vad snabbt allt har gått.. gaaalet!

Inga kommentarer: