lördag 25 februari 2012

los beatles

Jag antar att tiden har flygit iväg lite igen. Ganska hemlängtan men på senaste har det varit riktigt bra dagar, förra lördagen var jag ute på stan lördag kväll i butikerna då fem tjejjer från klassen gick förbi butiken och frågade om jag ville följa med dem till en kompis och kolla på en film, så det var superkul! Stannade där till midnatt tills vi alla tog en taxi hem vid midnatt.

 Dagen innan på fredagen spelade vi match och vann, träningarna är superkul nu.. nu pratar vi, skrattar och jobbar på, nu har dem inge problem att djävlas med mig och skämta, så vi skrattar på.


Igår ikväll var jag på en konsert här i Córdoba! Los escarabajos heter bandet, ett beatles coverband.. suuuuuperbra!! Jag gick tillsammans med två tjejjer från samhällsklassen och amerikanaren. Vi dansade och njöt av härlig beatlesmusik och vid halv 3 kom jag hem till sängen som väntade.

För andra terminsavslutning tyckte min mentor att jag skulle göra någon typ av prov i varje ämne. Så just nu sitter jag med la segunda república och läser igenom, den 8 mars börjar proven så nu måste jag fråga varje lärare vad exakt det är jag ska plugga så jag vet.






Inga kommentarer: