onsdag 8 februari 2012

ONSDAG

Tänka sig vad snabbt tiden går, i morgon tooorsdag! Fortsätter säga så varje dag men det är sant. Den här veckan har jag och en kompis spenderat rasterna springandes i butikerna (ZAARAA). Vi bor nära varandra så vi går alltid hem från skolan tillsammans, nu har vi börjat pratat om hur det inte är lång tid kvar men jag har lovat henne att jag kommer tillbaka nästa år och hon har lovat mig att jag kan bo hos henne.


I morgon har vi engelskaprov och om jag ska vara ärlig kan jag inte svära på att det kommer gå bra haha, det är ett gramatiktest och det är inte direkt min starkaste sida men jaja, jag gör så gott jag kan. Annars så flyter allt på, det är så kul att flera och flera lägger märke till att jag pratar spanska bättre och alla påpekar det hela tiden.. vi skrattar på och har det bra!

Inga kommentarer: