tisdag 6 december 2011

Sverigebesök



Igår var semestern över och åter till verkligheten. Få besök från familj är intressant ändå, man vet att det ändå är ganska dåligt.. men ändå är det det bästa som finns vid tillfället och man bryr sig inte att man får ta smällen sen när det blir dags att säga hejdå. I går kväll sa ja hejdå till pappa, hans tjej och min lillebror på tågstationen i Malaga innan det bar av till Córdoba igen. Var då inge glad på tågresan hem, men det var så värt det.. det har varit en sån fantastisk vecka. Det har varit underbart bara att ta det lugnt i deras lägenhet med dem, spela kort in till sen timmarna.. självklart avslutar pappa våra chicagorundor med fyrtal i ess på sista spelet innan vid skulle till stationen i går. Vi har varit vid stranden, fortfarande lite besviken att jag inte hoppade i havet.. hade lätt kunnat badat även fast stranden var lagomt öde. Det blev fotbad i alla fall. Fortfarande overkligt att Malaga, stranden och havet bara ligger så där två timmar med tåg ifrån där jag bor. Tänker att det kanske blir lagomt med ett tripp dit till födelsedagen i mars.

Jag vet att jag har lite frågor här som jag ska se till att svara på så fort jag kan, sen är det mejl jag måste svara på också. Först ska jag plugga och förbereda inför i morgon då det är dags för skola, jag längtar haha!

Inga kommentarer: