fredag 23 december 2011

Jullov

Jag tänker inte fokusera på hur snabbt tiden har gått, för mig är det inte möjligt att det redan har kommit till jul. Jag menar var det inte igår det var sommar? höst? .. jag skulle vilja påstå att jag har nolljulkänsla också med tanke på att det var 20 grader ute idag och jättevarmt!

Idag först i skolan hade jag mi examen i engelska, jag tror det gick bra såklart men jag vet inte. Sen besökte vi nunnorna i deras hem i närheten av skolan, min historielärare tyckte jag skulle sjunga jullåtar på svenska inför hela gruppen, självklart... nej. Efter det spenderade jag och min kompis timmmar i butiker innan vi gick hem för att äta och efterdet fortsätta i butikerna. Nu har jag köpt lite kläder i fall jag skulle göra nått till nyår och till julefirandet tambien. JAG SKA TILL SEVILLA:)  jag är superduperglad! Jag och .. jag tror vi är en grupp på 6 eller 7 personer från min klass och samhällsklassen som ska åka till Sevilla och i kväll köpte vi biljetterna dit! jag vill åka nuuuuuuu...

I morgon ska jag ta en kaffe med en kompis klockan 17 och efter det ska vi iväg till en släkting innan vi äter middag tillsammans. Den 24 december firar man inte hela dagen här i spanien, vanligtvis till kvällen. Jag har inte full koll på vad vi ska göra exakt för julefirande men det får bli en överasskning.

Inga kommentarer: