lördag 31 december 2011

GOTT NYTT ÅR!




Jag har noll koll vart mitt inlägg som jag vet att jag skrev innan har tagit vägen men det är väll sak samma. Jag var i Sevilla i förregår och hade det superkul! Det var jag och fem tjejjer, fyra från min klass och en tjej i paralellklassen som åkte. Först kände jag kanske att det var lite jobbigt, det var två dagar innan nyårsafton så dem hade mycket att planera inför en fest som dem skulle på men inte jag. Så i början tog det emot, men sen vände det såklart haha. Vi sprang runt på många olika platser för att ta kort och för att jag skulle få se Sevilla, sen vid lunchtid så delades vi upp för vi skulle till en park för att äta men hälften hade med sig mackor och jag och två av tjejjerna skulle köpa mat, så vi gick tillbaka till centrum för att köpa hamburgare, pizza eller någonting att ta med sig till parken. Denna promenad slutade dock i två timmars vilseledande i centrum haha! Ena tjejjen följde den andra och tvärs emot, jag kunde inte sluta skratta! Tillslut hamnade vi i samma Burger king som vi var vid en timme innan och ingen av oss ville gå tillbaka till parken. Sen började det bli dags att bege sig mot stationen för att åka tillbaka till Córdoba. Jag måste säga att hela dagen skrattade vi och hade kul, höll på att drygas med varandra och retades. Sevilla var förövrigt jättefint och hela jag är suuuperglad att vi gjorde resan!

Sen var det dags för nytt år! Det är med lite vemodighet som det vänder, men jag ska ta vara på tiden som är kvar och sluta oroa mig så mycket. Gott nytt år allesammans!!!

Inga kommentarer: