onsdag 30 maj 2012

la primera despedida

ojj vilken dag. Jag har gjort min sverigepresentation, vi har haft tapas stund och diplomutdelning i skolan, sen efteråt gick hela klassen till ett superfint ställe där vi satt på långbord alla trettiotjejjer och skrattade och njöt i timmar, joeee.. vad jag kommer sakna dem!! Nu har vi officielt gått ut bachillerato, men för min klass och resten av segundos väntar lektioner för att repetera inför la selectividad, men för min del är skolan nu klar.. min kompis sa att jag är galen för att jag hade helldre velat haft lektioner än vara ledig nu i tre veckor, men nu är det ju inte långt kvar. Man fick hålla sig en annan för att inte gråta när vi satt där alla på långbord och skrattade, året har gått alldeles för fort. Det är inte det riktiga avskedet på ett tag, men det var det första av många som väntar.. sista riktiga stunden som vi hade som klass, och vilken underbar klass det är!!!


Nu på kvällen ska jag ut och gå med min kompis och i morgon ska vi åka till en pool och sola på morgonen. Mina vänner lovade läraren att ta hand om mig som var så utråkad såå, jag har gjort ett veckoschema för min sista månad, får inte missa att kolla på alla platser!!

Inga kommentarer: