onsdag 2 maj 2012

Estas más morena?

Vid hyllplanet som jag har fått i sovrummet har jag fullt med böcker, fotoalbum, skräp och liknande haha. Jag köpte twilightseriern på spanska ganska tidigt, men har fortfarande inte hunnit läst dem. Fastnade först för harry potter böckerna som jag fick låna av en kompis och en annan serie av böcker som är väldigt kända här.

I morgon får jag Sverigebesök!!!! Så då kommer familjen hit och tis-ons ska vi till Torremolinos som ligger vid Malaga. Idag var första dagen som jag fick träffa min kära klass sen jag åkte till torrevieja, alla kommenterade på att jag hade blivit brunare och jag var brunare än vissa i klassen vilken dem inte tyckte om haha, dem sa det.. svenskan brunare än spanjorerna.
Annars har dagen flytit på.. det var jättekul att få se alla igen. I går hade jag och min kompis som bor i närheten planer på att gå ut och gå på eftermiddagen men precis när jag skulle gå och hämta upp henne vid hennes hus så ser jag att det spöregnar, våran vanliga tur.


Käääääraa boken som jag aldrig lyckas göra klart resumen på. Mina kompisar tycker jag ska strunta i det, tror dock rektorn skulle märka om hon inte fick tillbaka boken..

Inga kommentarer: