fredag 25 maj 2012

viernesenlabibliotecaaa.

Idag har väll blivit en ganska långdag på biblioteket, först och främst är det för att jag inte har så mycket bättre för mig som jag är här just nu.. sen så är det så att jag ska göra sverigepresentation för min skola!! Jag minns inte om jag har nämnt det nån gång innan, men jag känner att jag vill göra klart det nu i helgen i fall dem skulle komma och be mig göra det den följande dagen. Jag vet inte, med proven och allt kanske dem inte hinnar nån tid för mig att göra det i slutändan men det har då varit kul att göra arbetet i vilket fall som helst.



I går åkte jag till la feria med två av värdsystrarna och en vän till en av dem. Det som är är att jag har fått ett sår på undersidan av foten så det gör ont när jag går och så, på så vis blev det i slutändan att jag tog en cocacola och åkte tillbaka hem igen.. dessutom tror jag att den ena värdsystern ville vara själv med sin kompis som tycker det är kul att vara med mig och den andra systern hade åkt dit för att dansa. Jag tror jag hade haft mer kul om jag hade kunnat gått med mina vänner.


Min värdpappa berättade att i morgon ska hela stora familjen gå till feria .. så mina planer att åka till sevilla i morgon får vänta tills nästa vecka. Men är min fot lika dan tar jag en tidig buss hem, hans tal om att jag behövde få foten bra för att i morgon ska vi GÅÅ, har gjort mig lite nervös. Hade velat gått nånting med mina vänner, men jag ska inte störa dem.. i morgon och på tisdag har dem sina sista prov innan dem börjar med la selectividad i slutet på juni.

KAN FORTFARANDE INTE FATTA ATT DET ÄR JUNI NÄSTA VECKA!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer: