tisdag 22 maj 2012

MAÑANA FEEERIAAA

Idag har min klass fortsatt med sina prov, de hade bara prov i filosofia.. men eftersom jag inte har gjort något prov i filosofia så tänkte jag att jag går dit till halv 9 för att fråga vad jag ska göra så får dem skicka hem mig om det är så, men jag fick stanna med samhällsettorna som är så gulliga så.

Det är dock lite kasst, man börjar inse att jag kommer inte ha så mycket tid till med min klass.. det avslutar nu sina prov sen tror jag att nästa vecka slutar dem ha lektioner för att förbereda sig för slutproven. Problemet är att nu börjar ettorna också med sina lektioner.. hehe, så jag undrar vart jag ska ta vägen. Men det löser väll sig, jag går väll dit och sen får dem berätta för mig!

 MAÑANA FERIA, ettorna frågade mig om jag ville gå med dem.. vale, porqué no? :)

Inga kommentarer: