lördag 2 juni 2012

tomando el sol


Så i förregår följde jag med min bästa kompis till hennes mosters byggnad där vi låg och solade och badade vid polen HELAAA DAAGEN! Eller okej, vi lyckades hålla oss i 6 timmar, det var jättekul.. jag lyckades dock glömma packa handduk och allt möjligt men jag tror vi båda har konstaterat för länge sen att jag är ganska hopplös. Det var i alla fall jättekul, vi pratade på i evigheter.. jag har lovat henne att jag kommer tillbaka till feria eller cruces nästa år, så det blir inte ett hejdå om ett par veckor.. bara vi ses snart! Sen  rättade hon min gramatik lite hahah.. det finns en fras jag har sagt hundra gånger till henne, visade sig att det dock var jättefel haha.. äsch, är trots allt svenskan.


I morgon åker jag till Granada!! Är halvt livrädd, jag åker på morgonen och kommer hem sent på kvällen, jag vill besöka Alhambra, som är ett stort känt slott där. Jag vet inte hur jag kommer lyckas ta mig dit, hittar jag inte min väg tror jag bara jag tar taxi fram och tillbaka, ska undvika gå vilse så mycket jag kan. Det ska i alla fall bli superkul att få komma iväg lite! 


Jag fick mejl från Peace & love och jag får komma direkt från Spanien till att få jobba på festivalen, det ska bli kul! 


Jag kommer väll tillbaka med bilder från Granada på måndag!

Inga kommentarer: