torsdag 7 juni 2012

lektioner med ettorna


Så tre dagar stod jag ut med ledigheter innan jag återvände till skolan för att fråga om jag fick stanna med ettorna fram tills nästa torsdag då vi får ta och säga hejdå för dem börjar med sina slutprov. Lärarna bara skrattade och frågade om jag fortfarande inte hade åkt och sa att jag självklart fick stanna kvar under lektionerna. Jag tog med mig kameran till skolan och vi passade på att ta kort alla tillsammans, i morgon ska jag ta med mig den också. Två tjejjer från ena klassen ska komma hem till mig och klippa mitt hår i morgon på eftermiddagen haha! Äsch det är bara hår i vilket fall som helst. Fick se lite av min klass också, stackarna är så stressade så dem vet inte vart dem ska ta vägen.. jag låter dem vara. 

Känns skönt att få vara med ettorna nästa vecka också, då har jag eftermiddagarna för att göra lite vad som helst och sen en hel vecka för att lämna tillbaka alla böcker och sånt som dem har lånat ut till mig, packa klart och sen bege mig till sverige den 26 juni. Jag håller på och tvättar mina vinterkläder lite nu, jag kommer förbereda en av mina väskor tidigare med alla mina vinterkläder och sånt som jag vet jag inte kommer använda. 


Inga kommentarer: