lördag 21 april 2012

quiero ir ya.

4 dagar kvar, nästan 3 tills vi syns igen Elin! Det är helt galet, över 7 månader sen sist. Kommer aldrig glömma att ni tog er till mitt hus klockan 5 på morgonen innan jag åkte till flygplatsen den 10 september. Sen har tiden flygit iväg, jag fick lov att inse att jag inte skulle kunna ringa nån av er bara så där och nu skulle jag stå helt på egna ben, och tänka sig vad fort tiden har gått! Kommer ihåg att vi skapade facebook gruppen en kväll hemma hos mig allihopa, lite på skämt.. men det vart sättet att fortsätta hålla kontakt allihopa.


Så sen fortsatte tiden gå. Dagar gick in till veckor och veckor intil månader. Jag var livrädd att åka iväg, har man så pass bra vänner vill man inte riskera att förlora dem, och risken finns att nånting kommer hända under sån pass tid. Men för min till har ni varit där längs hela vägen, varje dag jag vart redo att åka hem och dagarna jag ville stanna kvar för alltid. Trodde aldrig att vi skulle lyckas ses innan, men nu är det sant. Snaart så syns vi i Torrevieja Elin! Helt sanslöst, kommer inte bli en lugn stund när vi ses på stationen haha! Talar då om att jag är redo att packa min väska och möta upp dig på flygplatsen på måndag men jag ska göra vad jag kan för att hålla mig.

Att jag får träffa en av mina bästa vänner är en dröm som blir sann, att jag kommer få träffa er alla här nere fanns inte i mina vildaste fantasier. Nu kommer mina två andra bästa vänner ner till Malaga för solsemester och åhhh vad underbart vi ska ha det.

Tengo las mejores amigas del mundo.
QUIERO IR YA!

Inga kommentarer: