tisdag 24 april 2012

Flamenco

Idag var såå underbar i skolan! Dagen flyt på väldigt snabbt och på rasten var jag i klassrummet med några tjejjer och pratade på. Vid nästsista lektionen knackar en av lärarna på (hon som är min ansvariga) och säger att jag ska följa med henne, då vill dem ta kort med mig för att visa att skolan har ett europeiskt utbyte och sånt. Så vi tog massa kort, dock hade jag som alltid mina ögna stängda på nästan alla haha, vi fick problem.

Sen när jag skulle gå tillbaka till lektionerna hörde vi flamenco musik från idrottsaulan, så min lärare frågade mig om jag ville gå upp och vara med dem så jag gick upp och lärde mig dansa flamenco, jag fick missa två lektioner för att vara med dem haha. Kom tillbaka när det var tio minuter kvar av lektionen och då ville hela klassen se mig dansa. Jag vägrar! haha.

Nu ska jag småpacka och pyssla lite, i morgon natt går bussen till alicante!!

Inga kommentarer: