lördag 28 januari 2012

En vecka till då

Jag har väll egentligen bara dåliga ursäkter att komma med, men ska jag  va ärlig så har det inte varit mycket att berätta. Den ena dag har liknat den andra och det har varit skola och träning. Idag hade vi dock match, vi vann!! Fast jag fick inte spela, egentligen fattar jag varför även fast jag vart liiite besviken. Vi håller på att gå igenom massa komplicerade zongrejjer som jag inte riktigt har fattat så jag förstod ändå varför jag inte fick spela eftersom det var en viktig match, så jag är glad för lagetsskull. I morgon kvart i tio ska jag hämta upp en klasskompis vid hennes hus och så ska vi och plugga tillsammans, klassen har ett biologiprov på måndag morgon så jag skulle gissa på att alla har haft fullt upp med pluggandet i helgen, jag har varit liiite utråkad. Jag hittade en skylt om en park som ligger 7-8 kilometer härifrån som ska ha motionspår, så jag funderar på om nästa helg kommer likna denna ska jag se till att leta reda på den, kan ju alltid bli kul. Nästa vecka ska jag blogga mera, jag skaaaa fööörsööööka. Har skaffat twitter också, tycker deet är superkul haha! :) twitt twitt ..

Inga kommentarer: