onsdag 11 april 2012

A ver..

Semana santa var en obeskrivlig upplevelse så jag är sååå glad att jag fick se så många procecioner både i Malaga och i Córdoba! Nu har skolan börjat igen men jag är sjuk.. igen. Vet inte hur många gånger jag har varit sjuk här i Spanien? Defenitivt hundra gånger med än i Sverige. Min värdmamma var sjuk och har precis blivit bättre men nu har viruset gått vidare till mig och en av lillasystrarna. Jag vaknade upp i natt med världens huvudvärk och när jag satt och åt frukost kunde jag inte få i mig den. Tur att min värdsyster är läkare och gav mig medicinen och bums till säng. Sov från 8 till 3 på eftermiddagen och nu sitter jag och väntar på en skypedejt hemmifrån innan det återgår till vilandet. Jag har fått ett schema när jag ska ta medicinen och får se om jag lyckas få bort det här också. Vet att jag har frågor jag ska svara på, vilket jag lovar att göra så fort jag blir bättre.

Inga kommentarer: